Motortrip door Laos, Cambodja en Thailand - Reisverslagen van Jack en Maaike Poirrie - WaarBenJij.nu Motortrip door Laos, Cambodja en Thailand - Reisverslagen van Jack en Maaike Poirrie - WaarBenJij.nu

Motortrip door Laos, Cambodja en Thailand

We kunnen het maar niet laten....
Wederom stappen we straks in het vliegtuig naar Bangkok en gaan we weer wat rubber van onze motorbanden achterlaten op de afsfaltwegen van Thailand, Laos en Cambodja.
De dag na aankomst vertrekken we al naar de Isaan, het oosten van Thailand. De eerste stop zal de veel beschreven tempel Preah Viear gaan worden, tenminste dat hopen we.
Na vele jaren vechten en onrusten tussen Thailand en Cambodja is in 2013 de tempel toegewezen aan Cambodja, dus de vraag is of we er wel bij kunnen komen.
De reis zal gaan dit jaar van Bangkok naar Laos, via Bolaven plateau naar zuid Laos. Van oost naar west door Cambodja en zullen Thailand weer binnen rijden via de oost-zuidkant.
Lekker een aantal dagen genieten van Koh Chang en dan weer richting Bangkok om het vliegtuig te nemen naar Amsterdam.
Maar voor het zover is hebben we er een slordige 2500 km op ieders teller staan en heel wat verhalen verder.
Zoals ieder jaar proberen we weer zoveel mogelijk verhalen en foto s te plaatsen.
De GoPro gaat op het stuur dus wie weet nog een filmpje erbij.