Lijkt wel herfst - Reisverslag uit Trat, Thailand van Jack en Maaike Poirrie - WaarBenJij.nu Lijkt wel herfst - Reisverslag uit Trat, Thailand van Jack en Maaike Poirrie - WaarBenJij.nu

Lijkt wel herfst

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Jack en Maaike

04 November 2014 | Thailand, Trat

Vanochtend vroeg wakker van het gekletter van de regen en het geluid van ruwe zee. We hebben een huisje aan het strand en als we s morgens de gordijnen opendoen zien we strand en zee. Deze ochtend zag het serene wereldje er iets anders uit. De zee met ruwe golven en grauwe lucht tot ver over de horizon. Wederom veel regen en het is fris. Zelfs zo fris dat ik mijn fleecevestje heb aangedaan.
Voor ons in de zee ligt een klein vissersbootje, door de ruwe zee begint het bootje vol te lopen.
De jongens van het naast ons gelegen barretje springen in het water om de motor te redden. Hierna wordt de boot zo goed en kwaad als het gaat richting het strand getrokken. Jack helpt een handje mee. En zo ligt het bootje weer veilig op het droge. Ik blijf wijselijk aan de kant, er moet toch iemand de foto's maken :)
Het blijft hier een wonderlijke wereld, zoals de regenbuien komen zo zijn ze ook weer verdwenen.
Fleecevest kan uit en bikini weer aan, toch nog een pasr uurtjes van het strand kunnen genieten.

• 04 November 2014 - 10:31

Rob:

ik zat vanmorgen ook te twijfelen bikini of fleecevest......