One night Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jack en Maaike Poirrie - WaarBenJij.nu One night Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jack en Maaike Poirrie - WaarBenJij.nu

One night Bangkok

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Jack en Maaike

18 Oktober 2014 | Thailand, Bangkok

Hehe we zijn opweg, eindelijk vakantie en de boel thuis voor een maand achter ons gelaten.
Diana heeft ons naar de trein gebracht en we rijden in 1 streep naar Schiphol. Door het zachte geschommel en stilte coupé zakken de oogleden al dicht. Als ik in het vliegtuig net zo makkelijk kan slapen als in de trein dan ben ik snel in Bangkok :).
We drinken een wijntje en een biertje en genieten nog van een hollandse maaltijd.
De vlucht verloopt prima en een taxi naar het hotel in Bangkok is snel geregeld.
Douchen en weer fris in de kleren gaan we naar het bedrijf waar we de motoren gehuurd hebben.
In juli zijn we bezig gegaan met het regelen van twee motoren en de nodige papieren om de grens van Laos en Cambodja over te kunnen komen.
De laatste weken kregen we weinig respons op onze verzoeken of alles in orde was. Het gevoel (dit gaat niet goed) wordt bevestigd. Niets is geregeld.......
We krijgen een zwakke smoes en blijven zo vriendelijk als mogelijk is. Toch moeilijk als je moe bent van de reis en je vakantie toch een beetje in duigen ziet vallen. Een goede twee uur later hebben we in iedergeval 2 motoren, nu de papieren nog. Maandag gaat de eigenaresse op pad om de grensdocumenten te regelen zodat we dinsdag kunnen gaan starten met de reis.
Eerst wil ik de papieren in handen hebben. Zal me niet verbazen dat we maandag alsnog met lege handen staan.
Als dat werkelijkheid gaat worden zullen we in Thailand moeten blijven en de plannen rigoureus op de kop moeten gaan gooien. Zal een domper zijn. Je werkt het hele jaar naar deze vakantie toe en dan.......
Voor zondag en maandag zullen we ons gaan bezighouden met een niet geplande rit. We rijden zondagochtend optijd uit Bankok weg en gaan naar de Bridge over de river Kwai.
Een mooie tocht en kunnen we gelijk wennen aan de motoren en als er iets mee is, kunnen we dat maandagavond nog regelen.
Nu het mandje in en wat uurtjes bijslapen en dan morgen fris en fruitig de motoren aantrappen.

Xxxxx
Jack en Maaike
Bangkok

• 18 Oktober 2014 - 18:54

Diana Vos:

Het gaat vast goed komen maandag! Positief blijven denken ;-). Jullie kunnen nu wel heerlijk even bijkomen van de reis en de vakantie is hoe dan ook begonnen. Links of rechtsaf dat mag de pret niet drukken. (Ook al heb je natuurlijk niet voor niets vooraf plannen gemaakt).
    Relax en super veel plezier!!

• 18 Oktober 2014 - 20:02

Elisabeth:

Wat leuk dat jullie te volgen zijn! Veel succes met de regelitus...... maar vooral heel veel plezier! Een maand! WOW

• 18 Oktober 2014 - 22:27

Fenna:

Gaat allemaal goedkomen. Maar leuk om zo jullie reisverslag te lezen.

• 18 Oktober 2014 - 22:29

Alex En Janneke:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, jammer dat het begin niet helemaal goed is maar er komen nog vier weken die vast en zeker goed zullen gaan. Jullie hebben mooie brommetjes gehuurd ziet er goed uit geniet daar maar van. Wij wensen jullie veel plezier en tot het volgende verslag, dikke knuf Alex en Janneke xxxxxx

• 19 Oktober 2014 - 08:44

Jetje:

Pfffff..... Maar jullie zijn op vakantie en maken er sowieso iets moois van! Dikke kus van Jetje xxx

• 19 Oktober 2014 - 08:51

Rob:

Zoals altijd komt het goed: het doel is bestemmingsloos, toch?
    veel plezier!! XX
    Manon & Rob