Sanctuary Of Truth - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Jack en Maaike Poirrie - WaarBenJij.nu Sanctuary Of Truth - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Jack en Maaike Poirrie - WaarBenJij.nu

Sanctuary Of Truth

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Jack en Maaike

11 November 2014 | Thailand, Pattaya

Koh Chang verlaten en we zitten nu een 15 km boven Pattaya.
Gisteravond hebben we ons begeven in het feestgedruis tussen alle barretjes en winkeltjes.
Toch wel fijn dat we net buiten Pattaya zitten in een mooi en rustig Spa resortje. Geen rumoer en alleen maar rust.
Vandaag naar Sanctuary Of Truth geweest. We wilde een mooie plek waar we papa kunnen gedenken, echt een hele mooie plek. Helaas geen kaarsje kunnen opsteken aangezien de tempel geheel van hout is gemaakt.
Verder niets gedaan en staat deze dag in het terug kijken in het verleden

Heel veel dikke kussen
Jack en Maaike

• 11 November 2014 - 20:02

Rob:

in gedachte bij jullie, xx

• 11 November 2014 - 20:48

Jet&dane:

We denken aan jullie. Dikke kus van ons. x